Khamis, 9 Julai 2009

Kasut

"Ammar, mana Ammar letak sebelah lagi kasut umi ni?",saya bertanya kepada Ammar.
Si Ammar buat muka tak paham..hari dah pukul 7.45 pagi..saya dah kalut mencari di bawah kabinet kasut..balik tirai..tak jumpa!saya kena cepat untuk antar mereka ke rumah pengasuh..tapi apa kasut yang saya nak pakai?!!!!!selipar hubby ni cantik tapi besau gedabak..pilihan yang ada hanyalah selipar jepun saya..hai belasah jer la pergi ke opis dengan selipar jepun ..

Tomeeii tak selipar i?

.

.

.

Saya pun bertolak dari rumah ke rumah pengasuh dan opis. Dalam kereta teringat macam mana sebelah kasut boleh hilang?
~semalam saya terlelap keletihan akibat dari CB ..saya emergency leave ..saya fikir kalau dalam keadaan macam ni asyik ke toilet, saya tak boleh buat keje jugak baiklah saya EL sahaja, tengah syok tido keletihan tu dengar Ammar dan Amir bergelak ketawa di dapur..rupanya dia dah buka kabinet keluarkan bekas2 dan beri dekat adik suruh main sambil gelak2 bersuka ria nya dia main tanpa dimarahi oleh uminya..saya pun apa lagi berleter la..hehehe..pastu tengok Ammar pakai selipar dalam rumah!tengok lagi kabinet kasut dah terbuka!tengok lagi kasut umi sebelah dimasukkan dalam kabinet bekas2!haiyaaaa ini budak ...saya terus ambil kasut dan masukkan dalam kabinet kasut semula tanpa perasan yang sebelah lagi sebenarnya tak ada..~
.
.
.
Di opis alhamdullilah rupanya saya ada kasut spare...walaupun tak selesa pakai je la...

Lunch hour saya keluar pergi alamanda bersama ayoi dan wandcni..singgah la ke Bata beli 1 harga rm25 jerrr..
.
.
.
Mlm tadi bila dah tenang2 saya mencari2 kasut di serata ruang tamu..rupa ada di balik tirai sliding door..huhuhu..

p/s : tq la ayoi belanja kami makan pizza...

2 ulasan:

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ berkata...

huhuhu...umi saje cr peluang nak beli selipar baru...

ani berkata...

comel sungguh selipar tu, hehehehe. takpa la ada jugak peluang selipar tu masuk opis