Selasa, 3 Mei 2011

Selepas 37 hari pembedahan thyriod

Hari ni saya ada temujanji dengan doktor selepas 37 hari dibedah.


Suspen..kali pertama saya masuk, doktor cakap result dari makmal dia belum nampak lagi dalam sistem.Berkali-kali dia cuba call orang yang berkenaan, katanya result dah ada tetapi belum disahkan oleh bos mereka. Jadi saya terpaksa keluar menunggu semula untuk tunggu di verified. Sebelum keluar saya sudah risau dan tanya doktor ada masalah ke dengan result saya? Kata doktor saya pun tak tau huhuhu. Lama juga menunggu saya sudah berdebar-debar akhrnya nombor saya dipangggil juga dan resultnya syukur pada Allah tiada kanser. Alhamdullilah.Alhamdullilah.Alhamdullilah.


Doktor cakap, " so i discharge la u arini, tak perlu jumpa i dah , kalau ada problem di masa akan datang baru datang balik"


Alhamdullilah :)



Anda ngeri melihat luka pembedahan ni? saya lagi ngeri..hari2 melihatnya.


Tiada ulasan: