Isnin, 14 Februari 2011

Preparation

Mode bekerja hari ini ku sudah terbang di angin lalu.
Pedih ulu hati sepanjang hari...mungkin nasi kerabu pagi tadi tadi terlebih lada hitam sambal kelapanya.
Tinggal lagi 11 hari termasuk hari ini saya akan dibedah.


Apa persiapan saya yer? secara seriusnya saya takut MATI! walaupun pakar dok cakap risiko nya 1%..risiko itu dan ini semua 1% sahaja..ajal dan maut itu bukan di tangan manusia!


Apa lagi? bertaubat la bebanyak eh. dan lagi?


Surf..surf dan surf cari ilmu! seberapa banyak info mengenai surgery preparation - sebelum,semasa dan selepas..


rujukan 1 kredit untuk nurain shuhada..semoga ilmu anda memberi ganjaran setimpal olehNya


rujukan 2 kredit untuk nurain shuhada juga


rujukan 3 what to expect after surgery -kredit untuk nurain shuhada juga


sesungguhnya ujian kesakitan nurainshahada ini lagi teruk dan teruk dari apa yang saya alami..saya mendoakan beliau ..amin.

ada banyak lagi tapi cam nak berpinar2 nak membacanya.

sebenarnya terpaut lama di blog aididmuaddib

sapa aidid tu? anti MLM punya orang...upsss tak boleh cakap banyak mengenainya .

dan sapa nak kurus? saya!saya! hehehe jom tengok apa yang ada kat saya nak kurus

bila mama mazni dan ayah wan nak start ni? kalau nak start bagitau yer...bersama-sama kurus.

pstt sedang membuat satu projek ni sampai berpinar2 memilih,menyisih,mencuci,menyusun dan kopak jugak ler tapi 30% dah siap setakat ni hasilnya berbaloi-baloi..i like, senyum sampai telinga..nanti update!

Tiada ulasan: