Khamis, 27 Januari 2011

Thyriod Ku

Hari ni temujanji lagi di Hospital Putrajaya...

Hai nak maroh rasanya 4 jam tunggu giliran!!!! dari pagi sampai ke petang...siap p tanya kaunter bila giliran saya ni?lama dah tunggu..saya bekerja ni.

Ada makcik siap tanya dan amik nama pengarah klinik pembedahan tu nak buat kompLEN katanya...huhuhuhu nasib ler haiii

Saya pun rasa nak mengamuk gak lama sangat tunggu..orang yang temujanji petang masuk dulu plak jumpa doktor dari kiter yang dari pagi tunggu...maunya tak tumbuh tanduk??!!!

Saya akan bedah pada 4/3/2011 -JUMAAT..3/3/2011 dah kena masuk wad

Saya takut dan macam2 fikir ni...

Thyriod di sebelah kanan akan di buang..banyak lagi penerangan doktor tapi huhuhu sedey nak citer kat sini..

DOAKAN SAYA :(

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semoga dipermudahkan segala urusan....aminn