Jumaat, 22 Oktober 2010

Peace No War







^(-)^ Peace abi...abi tengah bengang tu! umi tinggalkan abi bersama anak2 pagi tadi...kami terlewat bangun! 7.09 pagi, subuh kantoi! Saya cuma ada masa 15 minit untuk bersiap..7.15-7.20 pagi memang wajib keluar rumah bertolak ke opis...jammed gila babas dah kat Putrajaya ni walaupun dekat je opis dgn umah..sekarang ni ambil masa 30 minit nak boleh sampai ke opis..huhuhu..kalau lewat bertolak dalam jam 7.30 pagi tak sempat la jawabnya..saya masuk WP2 -jam 8.00 pagi..ramai orang masuk jam 8.00 pagi di laluan saya p kerja agaknya dan mungkin juga jam 7.30 pagi tuh dah bertembung dengan yang nak masuk 8.30 pagi?

Jadi apa boleh buat..abi lambat sangat bersiap dan menyiapkan anak2..biler di jerit dari tingkat bawah katanya kejap!kejap!..dah tak boleh tunggu ..saya blah dulu nak kejar punch in..sampai opis, saya call tak berangkat huhu..bengang la tuh

Call cik yah mintak tolong jagakan anak2 arini..cik yah memang ada di rumah buat sementara ini menunggu pangilan temuduga untuk posting tapi saya malas nak ajar Ammar dan Amir tak pergi sekolah..sebab biler dah lama di rumah nanti time cik yah dah nak balik Pekan, depa tak mau p sekolah..susah jadinya ..menangis2 mcm baru 1st time ke sekolah..

Tapi kata cik yah..abg yan dah hantar Ammar dan Amir p sekolah naik motor..ikut turn mula2 Amir kemudian Ammar..kemudian abi hehe ..hari ni keje malam tapi ada miting katanya pagi ni post mortem eksiden teruk di Melaka aritu.

Tiada ulasan: