Jumaat, 30 Julai 2010

Selsema sepanjang tahun

Tengok tajuk N3 di atas...aduhaiiii saya memang sentiasa selsema sama ada teruk atau biasa2 je..

Ada seorang kawan di UUM biler tanya khabar, saya cakap saya selsema..dia jawab,"tau dah..asyik sok sek sok sek je"..hehehehe

Kenapa ek?idung cap ayam agaknya..saya tak tahan dengan air cond dan saya ada resdung.

Now selsema teruk...rasa macam lemas..Leee masss..LEMAS.

makan ubat, hingus nya stop meleleh tapi idung saya pulak tersumbat dan for sure mengantuk!

ubat selsema memang buat saya mengantuk.

semalam bercuti coz tido mcm orang pengsan coz pukul 3 pagi saya bangun makan ubat selsema.

boringggg nya rasa...saya perlukan udara yang mengembalikan mood ceria dan bersemangat...mau pergi window shopping di alamanda tapi kakak ku tersayang-kak mazni ada seminar la pulok..window shopping sorang2 tak best..dengan kak mazni je best shopping walaupun kadang stress dia pilih pilih dan pilih pastu tak mo beli huhuhu...hahaha (kak jangan marah aaa)

hari ni bos tepon tanya dah ok ke? biler cakap masih selsema, saya selsema sepanjang tahun agaknya...haa terkejut dia selsema sepanjang tahun?hihihi..bos nak bercuti isnin jadi saya kena tanggung tugas sat..

k la update blog meluahkan rasa ati sudah..tapi wuwuwuwu..MASIH BORING!

p/s: terpaksa la balik jenguk rumah time lunch hour jemahat ni...layannnnnnn citer korea-full house dan citer industan la-mujhse dosti karoge...dannnnnnnnn tido


2 ulasan:

Bina berkata...

salam,

nuni, awat lah lama benar selesema nya. dah cuba apa2 supplement lom. saya da anak2 makan Madulia -produk HPA. so far Alhamdulillah, bila ada rasa2 sakit tekak tu, minum sesudu sehari, insyaAllah pulih

nuni berkata...

oo nanti saya nak try...takat saya mkn madu dan multivitamin..