Khamis, 20 Ogos 2009

Potluck lagi!

Hari ni seksyen pusat data dan rangkaian plak buat potluck sempena menyambut ramadhan..
waa makan lagi...salah mereka yang mengajak makan atau aku yang tak leh tgk makanan ni ha???huhuhu

walau apapun teri kasih la ajak p makan..

sangat2 manyak makanan-nasi kerabu,roti jala,nasi lemak,mee,bihun,pulut kuning,nasi kena himpit,kuih muih...ada pulut panggang tapi tak sama pulut panggang kg ku..ni yang buat windu ni..buah2an pun ada..siap buat salad buah..

apa pun hari ni dah tengok anak bulan...ramadhan al-mubarak datang lagi..

2 ulasan:

Nurul berkata...

asyik makan je....ckp nak diet.....
rugi la pelaburan abg yan aritu.....
umi xjd kurus......asyik makan je kijaan.....
wakakakaka

nuni berkata...

heee pompuan ni..nanti aku balik kg raya kurus la hahaha