Khamis, 13 Ogos 2009

Di kala 11 bulan

Saya percaya semua parent di seluruh dunia, gembira dan sangat bersyukur melihat setiap perkembangan dan kejayaan anak2 dalam hidup mereka..wandcni-ayah2b salah satu contoh paling dekat la (selain saya)..babynya masih dalam peyuttt tapi sentiasa di pantau dan sudah mau dibelikan gaun utk hari raya...wahhh gitewww bukankah baby itu dijangka lahir selepas raya? agaknya utk raya haji barangkali..walau apapun saya memahami bagi 1st baby semua parent akan teruja bangettt..

Sebenarnya saya nak bercerita perkembangan si Amir di kala 11 bulan...dia sudah pandai duduk dan sudah mula nak belajar merangkak..kalau ikutkan memang lambat tapi agaknya anak2 saya memang lambat sket..Ammar dulu pun mcm tu 1 thn 4 bulan baru berjalan..tapi kali ini Amir lain sket dia akan duduk jika dia didudukkan..bukan dia sendiri akan duduk..tak mcm abangnya..Ammar pandai duduk sendiri tanpa perlu didudukkan oleh orang..Amir pulak ikut mood jugak kalau didudukkan bukan time dia mau duduk dia akan lembekkan badan dan terus baring je..heeee pelik sket..so semlm mood dia utk duduk jadi sempat la snap pics walaupun sangat susah duduk tak diam!



owww di atas sofa


orang suruh pandang kamera dia sibuk pandang abi daaa

4 ulasan:

ayahwan berkata...

Uiikkss.. Amir dah boleh duduk.. X lama lg bertatih la tu.. Anyway anak saya tu dijangka lahir pada 1st week of raya.. Tu yg nak beli gaun raya tu..

Unknown berkata...

ewah.......cm dh nampok beso beno dak amir tu....
pat lew berjalan, blh join abg long lembang umah...
biar umi lagi mereng.....
wakakakaka

nuni berkata...

tak jalan pun dah pandai melembang...asyik2 nak ke dapur je ..dalam walker pun boleh bukak kabinet..bukak laci dah siap terkepit pun jari tuh

Unknown berkata...

nasib la mak uda....
pasni brlangsung la aktiviti ikat mengikat pintu kabinet tu.....
hahahahaha...