Jumaat, 9 Januari 2009

OrANg BaRu


Alhamdullilah salah seorang rakan seperjuangan aku semasa bekerja di Politeknik Muadzam Shah,Pahang (Unit ICT) telah mendapat seorang cahaya mata lelaki...Taniah diucapkan kepada Fitri dan Niza.Namanya arab2 gitew Muhammad Fayyad Bahauddin (kalau silap ejaan betulkan yer Fitri)..Semoga Fayyad menjadi anak yang soleh,macam ayah dan umi nya jugak..amin..Dengar citer nya Rosmin pun comming soon nak jadi ayah juga dalam bulan 4..alhamdullilah semua dah memasuki era menjadi ibu dan ayah..hmmm terkenang plak kenangan duduk di Muadzam..rindu nak makan soto,nasi ayam di reban (hehe),laici kang,nasi lemak daun pisang!!!!!..arghhh rindu jugak kat semua :>
P/S :Taniah juga pada Kak Riza dan Abg Idris kerana mendapat cahaya mata perempuan..alhamdullilah akhirnya ada juga anak perempuan yang akan menyerikan lagi rumah tangga mereka..seronok la Farhan,Aiman dan Husnain..:)

4 ulasan:

wanDcni berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
wanDcni berkata...

Tahniah sumer!! Bestnya ada anak2 penyeri rumah tangga.. Doakan sy pulak.. Lambatnyer rasa.. Production dh over progres ni.. Hehe.. Mudah2an ada rezki.. Cptnyer Amir blh meniarap.. Jgn abg Ammar wat jadi kuda udah..

Tanpa Nama berkata...

Saya doakan azwan..dapat kembar 2 terus...amin

maicher berkata...

vuitton handbags
louis vuitton
hermes
hermes kelly bag
hermes bags