Rabu, 19 November 2008

Hari Lahir Umi@19/11/2008

Selamat Hari Lahir UMI...hehehe Alhamdullilah hari ni umur aku dah genap 30 tahun..semoga Allah panjangkan umur ku,murahkan rezeki ku dan sentiasa melindungi dan memberkati diriku...Amin..

Hari ini juga aku selamat sampai ke opis dan hantar anak2 ke rumah pengasuh..Alhamdullilah..:) drive sorang diri ni buat aku ketaq lutut ..macam dalam mimpi pun ada gaks..hehe...apa2 pun masih banyak lagi kena blajo ni terutamanya bab parking...jgn langgar buntut org lagi dah la..adehhhhhhh....kalau rasa terdesak ke gabra ke...aku kira nak call je wandcni ke.. citrajiwa ke bagi pertolongan kat aku nanti..hehehe...harap2 diaorg nak la tolong aku..apa2 pun mohon Tuhan melindungi kami anak beranak selama pergi dan balik ke rumah tanpa sebarang kemalangan..Aminnnnnnn..

Umi tengah tunggu hadiah hari jadi dari abi ni!!.....dah la pagi tadi cakap tak ada masa nak beli hadiah ..heeee rasa nak merajuk je ni!!!!!!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Slamat Hari Jadi!! Smoga murah rezki, dilimpahi rahmat dan keampunan Nya ke atas akak dan keluarga..

Anyway cantik counter tu.. Hehe

Tanpa Nama berkata...

selamat hari lahir ke 30,tak pe muda lagi apa nak dirisaukan,baru pandu kereta eek.. biasa la langgar punggung orang... normal la tu eek...

Tanpa Nama berkata...

Salam,
Selamat Hari Jadi,,
daripada saya Su.

Tanpa Nama berkata...

Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

Tanpa Nama berkata...

hepi besttttdaaayyyyyyy!!!!