Rabu, 11 Januari 2012

Dua ratus persen

Kegilaan saya terhadap sesuatu kekadang boleh tiba-tiba memuncak ke 200% punya 'gila'!
'Gila' saya pada citer korea sudah menurun sedikit!
'Gila' saya pada citer kartun sudah hampir 0% 'tak gila' dah...
Tiba-tiba saya gilakan karya norhayati berahim sehingga mengerakkan hati untuk bertanya en google mengenainya...
Saya pernah membeli novelnya tetapi tidak la masuk kategori 'gila'...tetapi setelah membeli dan membaca 6 buah buku karyanya tetiba rasa teruja nak beli,beli dan beli lagi karya-karya yang lain..
Sangat mengujakan beliau telah menghasilkan 44 buah novel sejak tahun 1996-2007!
Ada blog okeh...http://norhayatiberahim.blogspot.com/
Senarai karya beliau...wow banyaknya

Terbitan Marwilis Publishers
Cita dan Cinta

Terbitan Creative Enterprise
Teguh
Emosi
Rindu
...Lewat Musim Itu...
Pesanan Terakhir Seorang Lelaki
Inferior
Seindah Derita
Sentuhan Cinta
Dendam Yang Terlerai
Hanya Kerana Cinta
Operasi Rahsia (2002)
Mastermind (2004)
Dari Kerana Mata

Terbitan Alaf 21
Untukmu Segalanya
Egois
Hati Seorang Wanita
Air Mata Kasih
Cinta Pertama
Air Mata Kasih
Nota Cinta Buat Mu
Sayang Tak Teru

Terbitan NB Kara
He...he...Kelakarnya!
Dia Lebih Mengerti
Cinta Jangan Kau Pergi
Setulus Cinta
Andai Semalam Ku Miliki
Tiada Batasan Sayang
Terima Kasih Kekasih
Biarkan Aku Menangis
Kasih Yang Tercalar
Bunga Kasih
Murni Kasih
Hati Yang Luka
...Tidak Aku Bersuara...
Harum Chempaka
Kembalikan Cintaku
Chinta
Setiap Jumaat
Aku Bukan Billy Milligan
Teta Balik Turki
Teta Pergi Umrah
Ranting Cinta Si Plato
Layang-layang Bertali Kaca
Bingkisan Dari Hati (Pesanan Qadir Jilani)
Hujan Pun Menari

Sajer je listkan kalau hubby@kawan2 nak bagi hadiah, sila la bagi yer yang bertulisan merah sudah baca hehehe...(harap maklum) :) :P

Tiada ulasan: