Selasa, 15 Mac 2011

Anak Sedara mokcik noni

Ha ni semua anak sedara baru saya! Anak kawan-kawan baik masa kat UUM dulu hehehe. Teruja! Kalau di imbas kembali zaman2 belajar, zaman2 frust bercinta time tuh rasa nya dah tak kawin sampai tua akhirnya tidak di sangka ada jodoh juga buat kami semua. Thank U Allah. Jom layan. Muhammad Danisy Irsyad. Ni anak Za Zain. Kawan saya nama Za. Pakwe@Soami nya Zain. Ni anak kedua dah..comey!

Yang ini nak jadi kebetulan nama nya Muhammad Irsyad..sama dengan anak Za la pulak namanya. Mamanya Fatma Azdina. Fatma ni paling awal kawin dari kami semua. Pangkat adik la dengan saya coz dia x-matrik yang sambung degree. Mokcik ni dah 3 orang anak. 2 pompuan 1 lelaki. Seronok dia dapat anak lelaki. Target nak anak 6 ni. Bravo Fatma Chaiyok!Chaiyok! Series nya Irsyad. Cute cam mama dia jugak.

Ini Ainul Mardhiah..Anak kepada Rohana.Ana ni kira paling rapat la dengan saya masa kat UUM pasal kami pernah sebilik. Sapa sangka ana yang pemalu, tak layan lelaki ada juga jodoh buatnya hehehe..melihat Ana mengandung pun wahh macma mimpi je ..cute ainul macam Ana jugak

Hah ini Mizalina dan 2 orang cahaya matanya. Miza ni student matrik jadi pangkat adik la dengan saya..seronot Miza dapat sepasang dah anak. Kecik comey je orangnya dah 2 orang anak.

Ini anak Miza. Muhammad Aqil Iman. Comey comey.


Yang bestnya anak2 diaorang ni sebaya. Version 2010. Depa mengandung secara berjemaah hehehe..saya tak mau join pasal serik woo mengandung dan bersalin! Tapi biler tengok gambar2 anak diaorang macam NAK MENGANDUNG SEKARANG ESOK BERSALIN JE..hehehe

Semoga menjadi anak yang soleh dan solehah eh.
Semoga kawan2 ku juga menjadi ibu yang solehah juga.
Amin.

Tiada ulasan: