Jumaat, 16 Julai 2010

GIVE AWAY – JIJA’s LOVELY COTTAGE


Saya sangat teruja melihat orang sebegini kreatif kan...biler la saya boleh menjadi kreatif dan berseni seperti jija ni...jangan tak percaya dalam banyak2 saya suka tengok gayung dia...itu la orang kreatif , gayung pun boleh jadi cantik cenggitu kan..

Meh jom join give away ni , mana tau saya menang tempat kedua...kenapa kah nak tempat kedua yer..sebab rumah saya tak de spoon box yang comey hehehe..spoon box cap ayam plastik jer yang ader huhuhu...

Kalau nak join tarikh tutup dia sehingga 31 Julai 2010...kalau nak join KLIK SINI

Upss lupa nak mention, kena ucapkan belated happy birthday kat jija ...semoga panjang umur murah rezeki dan lebih lebih dan lebih kreatif di masa hadapan ;)

kiter nak tag bina meh la menjoin

chaiyok chaiyok!!! gud luck !

Tiada ulasan: