Khamis, 19 November 2009

Umi@19 Nov 1978

Hari ini saya dah genap 31 tahun hohohoho..

Tapi pagi2 hari lagi dah terasa hambarnya hari jadi dengan ucapan hari jadi yang tidak dapat menyenangkan hati langsung!!!

Jangan nak katakan dapat hadiah ucapan pun dah tak menaikkan semangat langsung..entah la kan nasib badan la agaknya..

Kalau nak diluahkan dalam catatan hari ni pun nanti akan jadi cerita sedih pulok dan menambahkan sakit hati je baikla tak payah citer..huhuhuhu..hmmmm apa la nasib!!!!

2 ulasan:

ayahWan berkata...

Pantun khas sempena Birthday ke 31:

"Berat badan naik rasa dok beh,
Beli JDM nok bg kurus pulok,
Kalo sokmo mrajuk weh,
Usia 31 kedut doh banyok"...

Hehe.. Jgn maree..

Hepi Belated Birthday.. Moa panjang umur, nurah rejeki.. Naik pangkat.. Baby gurl.. Hehe..

Hanuni&Safian berkata...

ekekekeke...nak kena sekeh ni..ayat naik pangkat tu chewahhhh..baby girl doa2 la yer supaya dapat ekekekeke