Selasa, 18 Ogos 2009

Potluck

Hari ni seksyen kami buat potluck untuk meraikan rakan yang telah naik pangkat dan baru bertukar jawatan dari PTM kepada PTD..taniah diucapkan..potluck ni jugak dibuat sempena menyambut ramadhan..



Jadi semua orang bawalah masakan/menu masing2..saya?saya tempah saja dengan sorang kakak di opis ni yang memang pakar memasak,mana ada masa saya nak masak dengan hubby syif malam..saya dengan cik su tempah puding karamel dan agar2 cendol (tapi cendolnya lupa nak letak)...tq la untuk kak nor..tq jugak la untuk wandcni pasal bawa ke carefour alamande tu untuk beli bahan2 buat puding dan agar2..


Macam2 makanan ada hari ni, wandcni ittew buat menu hot special "spaggeti belognise"..ayoi bawak epal hijau sesuwai untuk H1N1..lain2 tu - nasi kerabu, nasi dagang,popia basah/tak basah, keropok kerepek, makaroni bakar dan byk lagi la meriah betui makan sampai tak larat nak kunyah dah..

Kesimpulannya meriah betuiii sampai malehh nak bekerje ..mata ngantuk makan banyak!

6 ulasan:

ani berkata...

wah sedopnyer......

ani berkata...

wah sedopnyer......

Unknown berkata...

yg sebenarnye xtau nak masak......sebab tu tempah....wakakkakakak.....ngaku je la weh......

nuni berkata...

uiksss pompuan sapa tak pandai masak cuba ko ulang lagi sekali!!!kalau aku balik kg sapa kena masak?ko masa tu kat ner ek???kang aku pecahkan rahsia ko kang..

nuni berkata...

ani...sabau noooo...raya nanti pulun makan puas2..

Unknown berkata...

wakakakakakakaka........nak g balai polis wat report kena ugut......
hahahhahahahha.........