Isnin, 22 Jun 2009

Selamat Hari Bapa

Semalam saya hampir terlupa hari bapa ...nasib baik la hubby ingatkan (tapi saya pura2 saya ingat je hehehe)..selamat hari bapa abi!!!hadiah nya nanti kiter tgk bajet yer hehehe..request nya tak hengat dunia macam la wife dia keje berpangkat JUSA fewwwwwwwwww...saya pun cepat2 sms abah saya ucapkan selamat hari bapa!petang tu call borak2 langsung tak hengat nak ucapkan..tengah berkira2 juga apa la nak dikasi kat abah saya ittewwww..bila lagi la saya boleh balik kampung huhuhuhu..

Di sini juga nak ucapkan taniah la pada mak nurui dengan result nya semester ini..tu la awai2 sem hang cibuk bercinter dah nak habis blajaq baru nak dekan rugi gilos maaaaaaa...sekeh kang baru tau! dan semoga berjaya dengan temuduga keje tu hari selasa nanti..ekekeke



Gambau di atas tak memberi apa2 maksud dengan citer saja je nak interpemmm di hari perkahwinan mak ndak tempoh hari..eekekeke

relaksss la mak ngah baru dukung ammar kejap dah buat mata bulat gitewwwww..takut ammar

6 ulasan:

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ berkata...

tq ya mak uda atas ucapan kamu...:)) xdop adiah ke untuk dekan den tu :">...ye la dulu pakwe nye duduk dekat..udah jauh baru rajin study...hahahahaha....

mak uda berkata...

sekeh kang nok hadioh mende..pinjam celcom broadband ko bleh?!!!!aku tulun bayar la nanti bulan2..ko bukan pakai pung

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ berkata...

sape kata aku dop pakai :))..g opis siap bwk lappy n bb nie weh =))...aku nie advance praktical student k...semua bwk harta sendiri :))
nak adioh rantai emas 36ribu satu :-"

mak uda berkata...

banyaokkkk ko punye muka cantik..aku pun tak pernah pakai rantai emas 36k..nak bagi ko apa ko ingat aku keje sebagai perdana menteri ke?

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ berkata...

wakakakakaka =))......ok la tu...
xdpt rantai emas 36k, belikan den nset baru je la....ok la tu kan dgn status penolong pegarah ko tu kan :-"........kan kan kan kan :))

Tanpa Nama berkata...

salam noni kerja aper sekrng ni? penolong pengarah ker n kat ner? from ani