Selasa, 3 Mac 2009






Ini BUDAK sudah nak masuk 6 bulan...thi thi hihihi..dia ada utang cucuk hep B..patut cucuk 5 bulan dah nak masuk 6 bulan abi dan umi dia tak bawak p cucuk lagi....hari tu bawak stok hep B dah abis order tak sampai2 lagi..jadi tungguuuuuuuuuuu yer Amir! Skang dia dah pandai guling2...tido malam sedo2 dah kat kaki umi dia...



Ini plak Abang Ammar suka menyempit2 kat adik Amir..adik tak suka sebenarnya..tu adik depang kan tangan luas2 ke tepi la abang..belacah kang baru tau.. tengok tu orang nak amik gambo adik,abang Ammar cibukkk nak interpremm gak..SABAU JE LA DIK...

2 ulasan:

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ berkata...

wakakakakaka...ammar cumey gila wat muka gtu...geram aku tgk..jd la esok, cubit pipi laju2...grrrr

Mak UDa berkata...

anak i memang cumey mcm mak dia ahaksssss